ساندویچ پانل پیچ مخفی

در برخی سازه های ساندویچ پانل برای داشتن زیبایی در سطح تمام شده، از ساندویچ پانل پیچ مخفی استفاده می‌شود. باتوجه به مخفی ماندن پیچ‌ها پس از نصب آن بر روی سازه، نام ساندویچ پانل پیچ مخفی روی آن گذاشته شد. پانل پیچ مخفی با انواع دیگر ساندویچ پانل‌ها در ضخامت، عرض و فرم لبه‌های عرضی تفاوت دارد.

ساندویچ پانل پیچ مخفی چیست؟

ساندویچ پانل پیچ مخفی از طراحی منحصر به فردی برخوردار بوده، به صورتی که محل اتصال آن مشخص نمی‌باشد. به همین خاطر این سازه در مقایسه با انواع معمولی آن نمای زیباتری دارد. همانطور که پیشتر اشاره کردیم، در صنعت ساخت و ساز همواره زیبایی و ظرافیت برای مشتریان، اهمیت زیادی داشته است. ساندویچ پانل پیچ مخفی، از جمله مصالح سبک می‌باشد که استحکام و زیبایی خوبی نیز دارد.
تفاوتی که این محصول با انواع معمولی‌اش دارد، مخفی بودن محل اتصال آن است. در این ساندویچ پانل، ورق‌ها به صورت کام و زبانه متصل شده‌اند. جنس ورق‌های این محصول از گالوانیزه، آلوزینک و آلومینیوم می‌باشد. جنسی که لایه عایق میانی این محصول از آن برخوردار است؛ پلی اورتان، پشم سنگ یا پلی ایزوسیانات می‌باشد.

ساندویچ پانل پیچ مخفی چیست ؟

کاربرد ساندویچ پانل پیچ مخفی

ساندویچ پانل پیچ مخفی از کاربرد‌های مهمی در زندگی روزمره برخوردار است که از جمله آن به موارد زیر باید اشاره کرد:

  • بکاربردن در انواع کانکس‌ها
  • بکاربردن در سردخانه‌های صنعتی
  • استفاده در اتاق تمیز
  • پوشاندن سقف‌های شیروانی
  • ساختمان‌های پیش ساخته
  • در آشیانه‌های هواپیما

این محصول قابل استفاده در انواع اقلیم‌های آب و هوایی بوده و با وزن سبکش حمل و نقل آنچنان دشواری ندارد. از دیگر مزایای پانل پیچ مخفی دوام و پایداری مطلوب در کنار زیبایی و نصب بسیار راحت و آسان است.

انواع ساندویچ پانل پیچ مخفی

پانل پیچ مخفی از لحاظ شکل ظاهری و جنس ورق انواع گوناگونی دارد و در انواع سقفی و دیواری به فروش می‌رسد. شایان ذکر است انواع پانل پیچ مخفی، در شکل لبه‌ها و عرض آن‌ها تفاوت دارند. این محصول در مواردی که به عایقی زیبا با حساسیت بالا نیاز است، کاربرد دارد.

رایج‌ترین انواع این محصول عبارتنداز:

  • دورو ورق
  • دو رو نایلون
  • دو رو کاغذ
  • دو رو فویل
  • یک رو ورق یک رو فویل
  • یک رو ورق نایلون
  • یک رو ورق یک رو کاغذ

قیمت ساندویچ پانل پیچ مخفی

قیمت ساندویچ پانل تحت تاثیر عواملی نظیر نوع و کیفیت متریال مصرفی، متراژ و ابعاد موردنظر متغیر است. همچنین خوب است بدانید، قیمت پانل‌های پیچ مخفی نسبت به سایر پانل‌ها ارزان‌تر می‌باشد.

مهم‌ترین برندهای ساندویچ پانل پیچ مخفی

شرکت های ساندویچ پانل ماموت، کبیر پانل، آسیا پانل، مجموعه صنعتی پانل دیپلمات و … از جمله برندهای مطرح ایرانی در حوزه تولید ساندویچ پانل هستند.

نحوه نصب و اجرای ساندویچ پانل پیچ مخفی

در این سازه، در مرحله اول یکی از پانل‌ها جهت استحکام بر روی اسکلت سازه پیچ می‌شود. در ادامه اورلپ پانل بعدی بر روی آن قرار گرفته و باعث پوشش پیچ می‌شود. طی این فرایند نمای دیوار یکپارچه شده و جلوه‌ای زیباتر خواهد داشت.

خرید ساندویچ پانل پیچ مخفی

ساندویچ پانلی پیچ مخفی علاوه‌بر کاربرد و تنوعی که دارد، از خصوصیات قابل‌توجهی نیز برخوردار است. خریداران ساندویچ‌های پانلی پیچ مخفی با در نظر گرفتن تمامی این موارد می‌توانند اقدام به ثبت سفارش محصول مورد نظر خود کنند. برای اطلاع از قیمت و خرید ساندویچ پانل پیچ مخفی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

  قیمت ساندویچ پانل  

  مشاوره رایگان خرید ساندویچ پانل  

سوالات متداول

انواع ساندویچ های پیچ مخفی عبارتنداز: دورو ورق، یک رو ورق یک رو فویل، یک رو ورق نایلون، یک رو ورق یک رو کاغذ، دورو نایلون، دورو کاغذ و دورو فویل.

این ساندویچ پانل از طراحی ویژه‌ای برخوردار است. در قسمت عرض محصول، یک سمت دارای تورفتگی و از سمت دیگر برآمدگی نری و مادگی وجود دارد. اینگونه زمان نصب، دو پانل در کنار هم قرار خواهند گرفت.

بر روی میزان کیفیت ساندویچ پانل دست دوم موارد مختلفی تاثیر گذار است. از جمله مهم‌ترین این موارد عبارتنداز: ضخامت ورق و فوم پانل، سطح سلامت ورق ساندویچ پنل و جنسی که ورق ساندویچ پانل دارد و دانسیته عایق.