خرید فوری ساندویچ پانل (ارسال سریع)(در متراژ کم)

در صورتی که قصد خرید فوری ساندویچ پانل در متراژهای کم (زیر 100 متر) را دارید، می توانید با ما تماس گرفته و پانل های مورد نظر خود را به صورت برش خورده در محل پروژه تحویل بگیرید.

پر کاربردترین نوع پانل ها، پانل های 4 سانتی هستند که این سایز پانل در انبار کوشا کاسپین موجود است و بدون نیاز به ثبت سفارش به کارخانه و قرار گرفتن در صف انتظار، می توانیم سفارش شما را بلافاصله آماده و ارسال نماییم.

فروش-جزئی-و-خرده-ساندویچ-پانل-در-متراژ-کم

قیمت ساندویچ پانل خرده فروشی (ارسال فوری)

ساندویچ پانل 4 سانتیمتری یکی از پرکاربردترین انواع ساندویچ پانل مورد استفاده برای دیوار و سقف است که به دلیل ضخامت، استقامت و وزن مناسب، استفاده های فراوانی دارد.
در زیر می توانید قیمت فروش فوری ساندویچ پانل 4 سانتیمتری ماموت از نوع گالوانیزه دو رو سفید که با ورق فولاد مبارکه اصفهان ساخته شده است را مشاهده نمایید:

نوع پانلضخامت ورقضخامت (CM)عرض مفید (CM)نوع فومنوع ورققیمت (هزارتومان)
دیواری0.5 میلیمتر4114پلی اورتانگالوانیزه900-970
سقفی0.5 میلیمتر4100پلی اورتانگالوانیزه900-970

مراحل خرید فوری ساندویچ پانل

تماس با کارشناسان ما و بیان درخواست

دریافت مشاوره رایگان

ثبت سفارش شما

آماده سازی و ارسال پانل ها به محل پروژه

چرا-می-توانید-به-ما-اعتماد-کنید؟

کوشا کاسپین نماینده بازاریابی و فروش ساندویچ پانل ماموت

  مشاوره رایگان خرید و نصب  

 

سوالات متداول در مورد قیمت و خرید جزئی ساندویچ پانل

نحوه و روند خرید ساندویچ پانل چگونه است؟

تماس با شماره 09121817057 > بیان نیازها و سفارش خود > دریافت راهنمایی های لازم و هماهنگی برای اندازه گیری ابعاد > ثبت سفارش شما > آماده سازی (برش، بارگیری و…) و ارسال پانل ها به محل پروژه

منظور از قیمت ساندویچ پانل، چه مقدار ساندویچ پانل است؟ واحد قیمت ساندویچ پانل چیست؟

واحد قیمت ساندویچ پانل، متر طول است. برای مثال: ساندویچ پانل دیواری گالوانیزه 4 سانتی ماموت به قیمت 900الی970 هزار تومان، به این معنی است که هر مترطول از این پانل با عرض ثابت 114 سانتی متر به ضخامت 4 سانتی متر، 900الی970 هزار تومان قیمت دارد.

قیمت ساندویچ پانل خرده فروشی بر چه اساسی تعیین می شود؟

فاکتورهای اصلی و تعیین کننده قیمت ساندویچ پانل شامل: نوع ورق، نوع فوم، ضخامت فوم و کاربری ساندویچ پانل هستند که اساس تعیین قیمت پانل های ساندویچی هستند. اما در فروش ساندویچ پانل به صورت خرده، به دلیل امکان سفارش سریع محصول، قیمت نهایی کمی بیشتر خواهد بود.

خرید ساندویچ پانل در متراژ کم برای چه پروژه هایی توجیه دارد؟

برای پروژه هایی که متراژ آنها کم است و نسبت به پروژه های بزرگ و عظیم دولتی یا خصوصی همچون سوله های صنعتی بزرگ یا کارخانه ها، متراژ کمتری پانل نیاز دارند. سازه هایی همچون، انباری ها، کارگاه های کوچک، کانکس های ثابت و سیار، ویلاها و…